boooring


otroligt tröttsam dag. sovit på tok för mkt o vet vi ju alla hur det blir då!
fick svänga förbi antes mormor innan jobbet för att lämna lite ipren, gumman hade ont i knäna. sen åkte jag o tankade, IGEN! hatar attt tanka.. det blir så sjukt mkt pengar! uuh. en shellfaktura på 1800 känns..

jobbade med jan idag. han var min prao!:) hann med massa bra! sen fick jag åka till vrinnevi för att lämna Ullas bil & vara sällskap en stund. Thoris fick tydligen läggas in för knäna! usch vad tråkigt det är på akuten! o stackars Thoris! hoppas hon blir bra snart! kom hem strax innan 00 &  tog en välförtjänt dusch! nu äre 2 lediga dagar att fördriva med tvätt & städning, yeyyyy!

nu ropar mitt barn.. ante allså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback