ledig dag


sådärja, nu börjar det klarna här! tur att man har lediga dagar ibland så man hinner med att berätta lite om sitt liv i en ny blogg!
min lediga dag har än så länge varit tillfredställande. vaknade av att Becca ringde o ville fika, så det var bara att kliva upp & kamma sig. hängde på coffe house & skvallrade lite. sen har jag hunnit med att städa badrummet, köra en maskin tvätt & plocka lite. nu väntar jag bara på information om Antes kväll, kommer han hem så ska jag väl laga mat åt oss, åker han & tränar så blir det mat ensam.. kanske kan tvinga över Hanna så jag slipper laga mat åt mig själv för det är så SJUKT tråkigt!
måste försöka få hit pappa också så han kan sätta upp lite saker åt oss också.. vill komma iordning helt nu!
nää. lite sims kanske?

Kommentarer
Postat av: Yuna

yay! ännu en kamrat på blogg.se. i will enjoy the reading! välkommen ;)

Postat av: Yuna

åh btw, jag länkar till dig. vare sig du vill det eller ej!

2006-09-19 @ 16:59:37
URL: http://yeahyeahyeah.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback