det går fort!


eh, vem har kommenterat med ett citat av mig?
skumt..

varför går lediga dagar så vansinnigt fort?! alltid!
Ante & jag bestämde oss för en långpromenad
i Ramstorp idag. skulle ändå hämta min bil. vi fick
med oss Wilma & Max på en promenix runt Skärsjön,
hur skönt som helst! vovvarna var överlyckliga &
rusade som galna. sen lagade vi lite våfflor till lunch,
mamma hade fyra paket våffelmix hemma så jag tror
inte att hon misstycker! haha! åt även en del av hennes
påskgodis. sen valde vi att åka hemåt. hämtade Affe
och startade färden mot Norrpan. färden slutade vid
Missionskyrkan i Finspång, där la bilen av igen! blir
vansinnig på det där felet som verkar svårt att hitta!
så det var bara att ställa biljäveln på OKQ8 & ringa till
mamma så hon kunde hämta upp oss. som tur var så
ska mamma & pappa iväg imorrn så jag kunde ta deras
bil tills på söndag iaf.

helgen verkar ju bli lovande iaf! åker upp till Ramstorp på
fredag efter jobbet & sover där hela helgen. lördag blir det
utgång på hotellet. förkrök hos Karin som det verkar nu,
ska bli kuuul! söndag ska vi till Lämmetorp på middag
med hela familjen där. ska bli riktigt roligt det med!

ska jag orka laga mat då.... ska ju lägga mig snart för tusan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback