hur....


mycket snor kan en människa producera egentligen?
tror att jag har åkt på allergi tyvärr. jag som aldrig varit
allergisk mot något! jag är ju en stark människa!

jag är nog tröttast på jorden. men jag har ändå varit
jävligt duktig idag på jobbet. tvättade fönstrena!
borde fortsatt hemma också... men hemma väntade
tvätthögen. bara att sätta igång. tog ett varv på stan
medan första maskinen gick så att Ante kunde få
köpa en vit skjorta, det är tydligen dress-code på
fredag. Labero är en viktig typ! inga jeans alltså.
vad tusan ska man som tjej ha på sig då? vi ska
ju bara vara borta 2 nätter men jag kommer att ta
med mig världens största väska om jag känner mig
själv...! man vill ju ha lite alternativ att välja emellan...!

ä fy fan vad det killar i näsan....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback