jävla Lisa!


bara så ni vet så gillar inte jag Lisa Ramlöv,
och inte Anna Söderberg heller för den  delen!
dom jäkla asen åker till Thailand imorgon! blö.
nej men man får väl unna dom det...hmpf.
jag vill ocksååå!!!!

haha, jo Jannike, jag är nöjd med vad jag har
men helt nöjd blir man ju aldrig eller hur?! :)

är sjukt sugen på hus... hmm.

hemkommen från en eftermiddag på Rövbeta.
är trött överallt. varför ska alla ha korv? sluta med
det genast... fan att man måste jobba för att kunna
betala räkningarna. fick en bajslön också så det
blir en tajt månad. igen, det är fan alltid så!
fick en påminnelse om en avgift från A-kassan som
jag inte betalat. ops.. Transport är inte så glada.
så ett jobb i Norrköping med fet lön & ett hus i säg..
Lämmetorp, ja då skulle jag vara lycklig. tills jag ser
någon med ett bättre jobb och finare hus...

härligt att jobba eftermiddag på valborg också, jag
ser fram emot det helt otroligt mycket! när alla drar
fram grillarna & alkoholen så tar jag på mig min
härliga jobbkostym & vänder cheesedog på Rövbeta.
men ha det roligt gott folk, tänk inte på mig!
för att inte tala om midsommar...

deprimerande... räkningar, dålig lön & pissigt jobb.
men jag har iaf en Ante, o det är ändå det som
räknas!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hahaha, va härligt att höra att du är så positiv o glad :D
ehh, du e nog riktigt snygg i din "jobbkostym"
;)

Puss i ljumsken


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback