katter kan fisa!


var hemma hos Ämma igår när Ante tränade.
behövde lite sällskap & tjejsnack kände jag!
inte nog med det, Ämma bjöd på godis &
ost&kex också! woho! du är min nya favorit! :)
sen började vi båda sniffa i luften då det
började lukta misstänkt likt kattbajs. men det
var ingen katt som hade gjort något så vi
misstänker starkt att det var Neo som var den
skyldiga luftförorenaren! hon fick en oliv att knapra
på o det kanske inte riktigt funkade för hennes
mage!? haha!

varför känns det som om tjejer ibland beter sig
som barn i en sandlåda? så drygt...

sista lediga dagen då. vet inte riktigt vad jag ska
pyssla med faktiskt. förhoppningsvis kan Yuna
tänka sig att ses idag så vi får väl se. tänkte om
inte annat att jag kanske får hälsa på hos Maria!
måste ju checka in lyan.

igår blev det storstäden på repslagaregatan. vi
tvättade, dammsög, dammade, moppade golven,
diskade, städade badrummet, bytte sängkläder,
röjde, packade upp... you name it, we did it!

åh, Ante fixar frukost!

Kommentarer
Postat av: Sofie

En tackar o bockar så mycket. Här är man just hemkommen från Herrbeta. Syns kanske i veckan, jag går natt...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback