nattis



jaha, klockan är inte änns 20:30 & jag är på väg
mot sängen. yeess asså! meeen...
Lisa ringde förut om ett jobbtips, ska ringa dit
imorrn o höra vad dom har att erbjuda en pingla
som mig!

jo men jag önskar mig presentkort på
Nelly också,
förutom hästen & tiden.
såg på My Sweet 16 på MTV förut, ett sånt kalas ska
jag också ha. tar mina miljoner på banken & leker
bitch medans mitt kalas planeras. bara speciellt
utvalda får inbjudan & festen har givetvis ett tema
& så får jag en fet bil också.
drömma kan man alltid. den där miljonfesten får
vänta tills jag fyller 25 & Ante är asrik & fixar värsta
festen som samtidigt är våran förlovningsfest! men
glöm för tusan inte att jag ska ha en bil då också! 

kanske skulle ta o städa & baka lite imorrn ifallifall
det kommer lite gäster på lördag. jag har ju inte råd
med städerska än. kan man önska sig en sån i
födelsedagspresent? kanske lite onödigt i en 2a,
men jag önska mig ett hus också, där får hon lite
mer att göra & trädgårdsmästaren kan pula med
det gröna.

känner att jag svävar iväg lite här. tröttheten som
skriver. ska komma på mer seriösa grejer att önska mig.
såå. nattis!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback