vuxenpoäng


undrar hur många vuxenpoäng jag inskaffat nu..?
ökade på genom att skaffa en prenumeration på
en morgontidning idag! haha. shit vad vuxet!

maria & yuna åkte just hem. dom var här o checkade
lite tv & skvallrade med mig framför en skål med
chips. inte varje dag man ser yuna inte!
gick hem till maria en sväng innan dom kom hit
för att kolla in lyan. jag blir så jäkla sugen på att
flytta så fort någon annan gjort det! hennes lägenhet
var asmysig!

haft världens huvuvvärk idag. kunde till slut inte stå
upp utan fick lägga mig o sova. har tagit en massa
ipren men jag känner fortfarande av den. bara att ta
en ny när den gamla slutar verka.

nu tycker jag att Ante ska komma hem.

Kommentarer
Postat av: Jannike

Ha - Emma! Du har väl nästan nyss flyttat :) Er lägenhet är väl också mysig :P

2007-04-24 @ 23:43:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback