avbrott i solandet...


... för en liten lista!

1.Vilken tid gick du upp idag?
09:30, efter 11 timmars sömn. yeah!
2. Vad var det första du sa i morse?
hur mår du idag då?
3. Vad åt du till frukost?
nybakade baguetter med skinka & gurka, ett glas godmorgonjuice.
4. Vad var det första du tänkte när du vaknade?
sooooooooooooool!
5. Vad vaknade du i?
i våran säng, inte helt otippat!
6. Vad minns du från igår?
simpsonsfilmen, irriterande jobbdag...
7. Vad ska du göra efter studenten?
har varit där, gjort det.
8. Säger du kex eller chex?
Kex givet...
9. Vad tycker du om Lars Leijonborg?
hans röst är för jävla rolig!
10. Vad längtar du till?
mitt nya jobb, som jag inte har...
11. Vilket år var du på din första festival?
inte varit på festival.. inte min grej!
12. Ska du på festival i sommar?
parksommar kanske räknas!?
13. Favoritalkohol?
absolut pear med sprite!
14. Hur ofta använder du parfym?
nästan varje dag, eller nej, inte när jag jobbar!
15. Hur ofta tvättar du håret?
varannan dag kanske...
16. Vad tycker du om ditt utseende?
ibland är jag snyggast i stan, ibland fulast i världen.
17. Hur många Anna känner du?
en tror jag
19. Kan du spela fotboll?
hah, fråga Ante!
20. Åka bräda?
nej, skidor är min kopp te!
21. Har du en snygg jacka?
många!
22. Är du blyg?
beror på tillfälle....!
23. Säg någon som du hade velat vara kompis med som du bara känner ytligt:
alla Antes kompisars flickvänner
24. Hur bor du? 
med min lovely Ante i en 2a i centrala Norrpan!
25. Gillar du apelsiner?
om någon skalar åt mig
26. Berätta nåt ingen vet om dej:
hemlis...
27. Vad tycker du om OC?
fånigt! dock är Seth Cohen (Adam Brody) såååå sjukt snygg!
28. Brukar du erkänna när du fisit?
jag skryter till & med om det!
29. Hur många gosedjur har du på ditt rum/lägenhet?
två små Heffaklumpar
30. Varför fyller du i detta?
paus från värmen på balkongen..
31. Har du ipod?
Ante har...
32. Räkna upp vad du har på dej:
korta mjukisshorts, guldfärgad bikiniöverdel
33. Vad drack du senast?
vatten
34. Hur ofta äter du godis?
jämt....
35. Hur många sms skickar du om dagen?
allt från inget till 20 kanske...
36. Vad tror du folk som känner dig ytligt tror om dig?
att jag är rätt töntig...kanske?
37. Vad heter dina syskon?
Henrik & Hanna
38. Vad heter din mormor och morfar?
Bengt-Axel & Laura Ella Cecilia (kallas alltid Gullan) 
39. Vad heter dina husdjur?
dumt att döpa dammråttor även om dom är ganska långlivade här...
40. Hur lyder din åsikt om pudlar?
inget jag skulle skaffa själv....
41. Vilka kanaler har du hemma?
1,2,3,4,5,6,MTV,tv4+, discovery,barnkanalen.. säkert nån mer..
42. Hur kommer du bo till hösten?
förmodligen som nu
43. Vem hade du senast en dispyt med?
Ante antar jag...!
44. Vad har du dåligt samvete för?
jag hälsar inte på farmor &mormor/morfar så ofta...
45. Hur ska killen vara?
Ante är perfekt!
46. Har du svimmat någon gång?
neej
47. Har du körkort, och isf, vad är det värsta du orsakat i trafiken?
totalkraschat pappas nya 206a, den burnar nog i bilhimlen nu... oj...
48. När köpte/kommer du att köpa din första bil?
typ mars 06 kanske...
49. Hur gammal vill du vara när/om du får barn?
kanske inte ska ha barn...
50. Varför gör du detta test?
Se fråga 30.
51. Vem ska du träffa härnäst?
Ante, sen blire folket på festen ikväll!
52. Varför går du ut ikväll?
jag har inte gått ut sen juldan eller nåt sånt. fan, jag förtjänar det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback