hemma igen, med lite ångest


sås, nu har vi "flyttat hem" till härliga Norrpan igen
efter lite utsvävningar till sthlm & Lämmetorp. mindre
än fyra dagar kvar på semestern. huh.
Ante jobbar & jag är dyngförkyld. fortfarande en
imponerande mängd snor i näsan men inte täppt
längre, det har satt sig i halsen istället. yeah...
jag so aldrig är sjuk passar på att vara det på
semestern... smart drag Emma!

har lite ångest faktiskt. inser nog inte hur lite pengar
jag ska leva på sen. den första lyckan har lagt sig
lite nu, jag har ju som vanligt svårt att bara se
positivt på saker&ting. nästan så jag borde shoppa
för att tacka mig själv för hur duktig jag har varit &
vågat satsa på något nytt istället för att stanna på
nåt tråkigt men tryggt. men.jag.borde.inte.
men jag tror att jag-vill, regerar. orkar dock inte gå
på stan så jag kanske klickar hem nåt trevligt från
los internetos.

dessvärre sket sig ju hela idén om att ge Ante en
resa i födelsedagspresent. inser nu att jag förmodligen
inte har råd med nya jobbet o så. lite tråkigt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback