Ich bin müde


vet inte om det stavas så, men det var en god
chansning!
somnade typ 00:30 igår. gick o la mig vid 22 men
då gick det absolut inte att sova. låg o vred mig,
hostade & försökte att inte väcka Ante. till slut gick
jag ut o la mig i soffan o läste.

imorse klockan 06:45 smsar min ansvarsfulla
storasyster & undrar om jag kan cykla bort till henne
o kolla om hon stängde av sin plattång! gaaah!
jag var inte jätteglad kan jag meddela....
sen på vägen hem lyckades jag ramla med cykeln
o slå huvudet i en vägg. grät en skvätt o när jag
kollade upp stog en gubbe & glodde på mig i ett
fönster. jag glodde surt tillbaka men han gav sig inte
utan det hela utvecklades till någon slags "stirrtävling"
som jag inte orkade vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback