liiiiite shopping


ett varv på stan förut. köpte hårnålar & en jacka.
jacka är grön, inte helt olik en parkas eftersom jag
köpte den i strl. 40 för att den inte skulle sitta tajt.
o nu väntar jag på att Ante ska komma hem så vi
kan dra till Factory Outlet. yeah! nya jeans tack!

spanade in stövlar på stan. skopunkten hade lätt
dom snyggaste! wooa! ska ha. nästa månad!
skulle köpt en almanacka & kanske en mp3spelare
men glömde båda när jag väl kom ner på stan.
smart Emma!

hmm. måste komma ihåg & byta A-kassa sen...

Kommentarer
Postat av: Sofie

Grattis till att byta a-kassa.. En jäkla massa pappersarbete *urk*

Postat av: sanna

japp de blir ju as bra jöee!
japp kan boka in en tid hos dig när jag börjar jobba där..blir dock vecka 37 tror jag!hehe

2007-08-17 @ 23:58:37
URL: http://sannadalle.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback