mat till förbannelse!


tacomiddag, godis & nu Smultronstället på det! hoa, dom
där 3 kilona jag tappade i helgen är tillbaka rätt snart! hah!

shoppade liiiite igår.. två skitsnygga klänningar, massa
smink från MUP, Rosebuds lipbalm, Yves Rochers
vaniljparfym (den luktar himmelskt!!!) & en kofta. bra, då
har jag nåt nytt att ha på mig i helgen! vankas fest i
Ramstorp! hah, Nyrres föräldrar har tydligen stuga där
ute så det blir fest där med skjuts till Norrköping för
utgång! jag ska ta igen från förra helgen, bli kalasfull
& dansa gärnet. kanske pussa lite på Ante också för
ovanlighetens skull.

blir nog klänningen från Cubus. en vit t-shirtklänning
med knallrosa tryck. tänk det med massa silverarmband,
svarta tights & högklackade, gråa pumps. hur ska man ha
håret då? nåt tips kanske? ska ta o färga det nån dag innan
också,...

ska snart fixa lite bilder från i söndags när Hanna & jag
var & hälsade på Katrin & Mattias i deras nya hus! tog lite
kort på deras dotter Wilma! skitsöt unge! blev nästan lite
sugen på en knodde själv! haha, tills hon började gråta! :)

neeehee, vart är mamma & pappa då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback