sååja, eller... nej!


fick båda mina paket idag, det enda med jacka från Ellos
& det andra med mp3spelaren. mp3spelaren passade
alldeles utmärkt! dock har jag & teknik inget något jättefint
förhållande så jag är osäker på vad jag ska göra.. eeh, det
löser sig! står i manualen om nåt nummer man ska skriva
ner som står på förpackningen, jag sitter här med tre
förpackningar & det står fan inget nummer någonstanns!

jackan däremot var på tok för stor! så vill nån köpa en svart
vinterjacka i strl 38/40 så har jag en till salu, annars skickar
jag tillbaka den o byter till en strl mindre. för snygg är den!
fick två  värdecheckar på 200 respektive 300:- som jag kan
handla för nästa gång från Ellos! yey, lockar till mer fynd! hah!

om man skulle försöka få över lite låtar till den där manicken?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback