some kind of record!


använt ugnen hela TVÅ gånger idag! wooow! först gjorde
jag tacopaj & sen kladdkaka (ovanligt...). mätt & belåten
nu! ännu mer belåten är jag över att Ante har hittat en
cd-skiva med bilder på. bilder från Paris & när vi var på
relaxen! trodde jag missade dom i datorkraschen! jag är
såååå glaaad!

nu har Ante & jag börjat på en lista till Ullared!

nu har jag fyra tidiga mornar på rad, det här blir jobbigt!
köpt en Ferrari Enzo idag. ska leka mig trött på den, sen
ska Anton få den tror jag. känner inte att den passar som
prydnad här hemma, även om vardagsrummet bygger på
röda detaljer. har kört lite på golvet men den kommer inte
till sin rätt på så korta golv.

nää, har inget roligt att skriva idag så jag ger upp, för nu iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback