föresten


för er som undrar så mår jag rätt okej nu. har inte spytt sen igår vid lunchtid. så någon
vinterkräksjuka är det inte, det har snarare bytt håll & kommer ut andra vägen, vilket
är lite angenämare fast ändå inte speciellt kul. alltså inget jobb idag heller. hugger
det till måste jag ha en toalett rätt snart, alltså ta kunder hade ju inte funkat. har svält
mig själv lite för att slippa spy mer så idag åt jag ordentligt för första gången sen i
fredags morse typ. svärmor bjöd på mat & då är det baraa att tacka ja o hoppas på
det bästa! än är det i magen så jag tror nog att det är över nu, men jag tänker sova
längst ut i sängen inatt, soffan ska jag inte behöva sova i inatt iaf. bättre att vara på den
säkra sidan! hehe. det här blev kanske inte så intressant. jaja, jag överlever & har bara
gått ner nåt kilo på en helg, hade hoppats på mer nu inför jul & nyår men man får väl nöja
sig med det lilla (ja, jag skojar...!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback