inget mer godis förän efter nyår


provade min klänning jag planerar att ha till nyår. har inte vågat testa den tidigare eftersom
den ser liten ut & inte är ett dugg stretchig. nu är det självklart så att det är för sent att skicka
tillbaka den eller byta till en större storlek för den satt som klistrat. Ante hade nog svårt att
hålla sig från att säga att den nog satt lite tajt men mitt mål ska bli att vara sjukt snygg på
nyår med just den klänningen. egentligen sitter den ju som den ska, som en fodralklänning
& den ser helt fantastisk ut på mig.... om det inte vore för min halvtaskiga rygg & putmagen.
men skam den som ger sig, jag ska ha den & jag ska ´vara snyggast på festen. så, lite
sit-ups ikväll? kanske skulle testa den där pilates dvdn som jag köpte i Ullared som jag
inte använt än....? vältränad mage & silikontuttar så blir jag farligt snygg.

image248

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback