lite julpyntning & nyinköp till Repslagaregatan!


varit på stan o shoppat lite idag. några julklappar & några personliga! :) pyntat lite
här hemma nu, ska ta fram glöggsetet & dra några koppar sen ikväll.

image252
svart plastgran med silverpynt, skitsnygg ju! fattas bara en stjärna som passar en liten gran..


image253
ny julstjärna från Rum (såklart!)


image254
hm. det som var nytt här är bollarna i gardinstången, dom syns sådär va...  det är ljusslingor
i dom & dom drivs av batteri. köpta på Rum. ska förlänga snöret så dom hänger lite längre
ner bara. notera min häftiga blomma!



image255
oj, den blev visst lite mörk.. hmm. våran nya anslagstavla som sitter på garderoben i hallen
från Granit. skitfin! magnetisk & så kan man skriva med en speciell vit penna, dock fungerade
inte den jag köpte..



image256
stora julstjärnan i köksfönstret!



ni får ursäkta kvalitén, har inte orkat redigera bilderna. men ville ge er en liten inblick! måste
visa mitt glöggset sen, det har jag ärvt av farmor, riktigt fint!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback