MITT 2007



* Vad gjorde du 2007 som du aldrig gjort förut?
började jobba med inredning
sa upp mig från ett jobb


* Dog någon i din närhet?

nope, hoppas 2008 blir likadant!

* Vilka länder besökte du?
Sverige, enbart! jobbade sönder 2007 & köpte allt utom resor för pengarna.

* Vilket datum från 2007 kommer du minnas, och varför?
faktiskt inte ett enda! samma datum som vanligt. årsdagen av vårat förhållande, födelsedagar m.m.

* Vilka låtar kommer alltid att påminna dig om 2007?
Justin Timberlake, Timbaland, Mange Schmidt

* Blev du kär under 2007?
kärare isf.

* Vad gjorde du på din födelsedag?
jobbade förmiddag. firade med min familj & svärföräldrarna hemma hos oss. första gången
våra föräldrar träffade varandra så det var lite nervöst. dock blev det inga slagsmål...

* Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre??
självklart! en förlovning, resor, pengar, ny bil, ett hus, perfekt jobb, mer tid för familjen,...

* Hur höll du dig från att bli galen?
jag jobbade....! haha. sen har jag världens bästa karl som lyssnar på allt!

* Vem var den bästa nya personen du träffade?
ojj.. ingen aning!

* Höll du några av dina nyårslöften?
har för mig att Ante & jag gav ett löfte om att äta mer godis, jag tycker att vi har lyckats utmärkt
med det!

* Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
min kollega Robert, den enda!

* Är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?
se under "finns det något som hade kunnat göra ditt år ännu bättre"

* Vad var din största framgång 2007?
att komma ifrån Shell (sen om det blev bättre vet jag inte än...)
att jag överlevde sommaren
att jag fortfarande har sambo! haha! (det är för lätt att ha ett förhållande, ska det va så?)
inte kraschat en bil

* Största misstaget?
att inte spendera mer tid med familjen om det räknas som misstag!
okej, kom på en... lämnade stereon kvar i bilen. innebar krossad ruta & stulen stereo...

* Har du varit sjuk eller skadat dig?
lite magsjuka-light. nån liten förkylning men inte mer än så

* Bästa köpet?
gör sällan riktigt kassa inköp!

* Vad spenderade du mest pengar på?
lägenheten, kläder, Ante, kebab, bilen, filmer...

* Gjorde någonting dig riktigt glad?
semester!! fjällen, Ante, Olle & Max, familjen

* Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?
ungefär samma tror jag! blivit mer trygg i mig själv

* Vad önskar du att du gjort mer?
tränat, rest...

* Vad önskar du att du gjort mindre?
slöat framför tvn

* Hur tillbringade du julen?
som iår, först i ramstorp, sen lämmetorp & sen ramstorp igen på kvällen! måste hälsa
på & äta med båda familjerna!

* Hur skulle du beskriva din stil år 2007?
mycket klänning, upprullade Acnejeans & vitt linne, strumpbyxor.

*  Vad fick dig att må bra?
familj, lugn, Ante, ledighet, shopping, sova....

*  Vilken kändis var du mest sugen på?
Adam Brody & Måns Zelmerlöf!

Vem saknade du?
Yuna & Maria! spenderade inte mkt tid med dom!

Kopiera listan och "utvärdera" 2007 du med !



sammanfattning, vilket tråkigt liv jag har! haha! inget kul har jag gjort det här året. bara
hängt, jobbat & varait allmänt tråkvuxen! jaaja...


Kommentarer
Postat av: Lina

Jag ville bara komentera att 2007 inte är slut ännu så du har gått om tid på dig att krascha en bil detta år också...... ;o)

2007-12-21 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback