she is alive!


hej hej hallå där!
japp, jag lever! har bara inte haft ork eller tid att blogga nu runt jul. finns saker som
är lite viktigare då! men nu ska jag försöka komma igång igen! har använt hela
kvällen till att redigera bilder från julhelgen för att lägga upp på Pixbox så nu kan
ni spana in hur julen & juldagen har varit
HÄR!

julen har varit prima. jultomten vara annorlunda i lämmetorp, kolla bilderna så får
ni se! har lovat svärmor att inte lägga upp filmerna på bloggen så för att inte bli
utesluten ur familjen Svensson så håller jag mig! :)

hara fått mkt bra julklappar. pengar till TV (vi inhandlade en stor jävel idag),
Soda Stream, biljetter till Hipphippgängets nya show i Lund + hotellnatt + bilresa,
tekanna, Kentbiljetter (tyvärr krockar det med Lund men det löser vi), sängkläder,
smycken, Body Shopprylar, spel, en teckning av Robban & sen minns jag inte mer!
haha! inte för att det inte var bra presenter utan snarare för att jag inte orkar kolla
runt i lägenheten efter resten, tar det jag ser!

även spelat mkt Rappakalja, ett spel som man inte borde spela med familjen
Svensson! hahaa! "700 år gammal, grön, tysk is", "Bolle på Lillängen" m.m. sen har
vi Robban & Thoris som röstar på sina egna förslag..

jahaaa.. nyår då?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback