storshopping!


slutade 16 idag. Ante & jag bestämde oss för en promenad bort till Myrorna. på
vägen dit gick vi igenom Knäppingsborg & röstade på snyggast julgran. fint område
det där nu! väl på Myrorna hittade vi ett köksbord så vi slog till. hela 95:- kostade det!
med Antes studentrabatt gick det på 85:-. vi har egentligen inte råd, det var ju rätt dyrt
men det var ju så snyggt! haha. vilket jäkla fynd! det kommer att passa riktigt bra i
vårat kök! Ante & Janne får hämta det på lördag när jag jobbar så är det någon som vill
ha ett köksbord i björk, ärligt stulet från ett bygge så finns det på Repslagaregatan.
vi kana väl säga en hundring så har vi gått plus på att köpa ett nytt bord!

nu ska jag fixa hamburgare & pommes.. dom där hektona jag gick ner på att  kräkas
bygger jag upp rätt fort igen! jävla tajta nyårsklänning! gaah.

klipptid på onsdag också, nyfärgad & nyklippt till jul, Sanna är gryyyym!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback