värsta tiden i livet..


rubriken syftar givetsvis på tonårsperioden. hualien! jag hatade att vara tonåring! man fick
intw göra det man ville, man kände så konstiga saker, man svettades som fan, hade finnar
både högt & lågt (ingen jätteförändring på den fronten iof...) & man spenderade mkt tid på
att bara vara arg på allt & alla.

- man ville vara uppe sent / nu gäspar jag vid 22
- man ville vara ute sent / det får jag nu, men jag orkar sällan
- man ville köpa ut på systemet & slippa tjata på äldre kompisar / får jag nu, är dock sällan där
- man ville kunna gå på krogen / får jag nu, är det sällan
- man ville vara överallt, utom hemma / nu är jag jämt hemma

äh, tonåring var inget kul. jag är mer nöjd nu. det är liksom mer stabilt! så svettas jag ju inte
lika mycket längre...

Kommentarer
Postat av: aida

hahaha...så skön du e!! =) det va faktiskt en av de bästa blogg inlägg på länge! haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback