den där viktiga dagen


alla verkar ha storslagna planer inför morgondagen.
vaken Ante eller jag har funderat så mkt på det hela
så det blir nog kanske käka på restaurang eller nåt.
har varit i fjällen så det har liksom inte funnits i mina
tankar. o så jobbar jag ju till 14 imorrn & börjar 06
på torsdag. men att bara vara & rå om varandra är
ju inte fy skam. även om vi gör det varje dag! vi har
faktiskt varit flera riktigt romantiska dagar på senaste.
hoppas inte att Ante har planerat nåt superromantiskt
o köpt en massa grejer, då står jag där som en idiot.
kanske kan bli ett skönt bad innan käket.

jag älskar dig alla dagar om året, varje timme,
varje minut, ja fanimej varje sekund!

måste fokusera på Desperate houswives nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback