ett hattande


idag har det hänt grejer minsann.
började tidigt. gick o la mig strax efter 22 igår.
skulle upp tidigt & Ante skulle åka med mig.
vaknar till med ett ryck av att Ante är i badrummet,
rusar dit o börjar skälla över att han inte väckt mig
eftersom mitt larm uppenbarligen inte fungerar &
jag är sen. började fundera på¨vart jag skulle börja
för att bli klar. Ante ser ut som ett frågetecken & frågar
vad fan som är fel på mig. när jag lugnat ner mig
inser jag varför Ante är konstig. såå.. bara att gå &
lägga sig igen... klockan var 22:40 & Ante hade just
kommit hem från fotbollen. sovit en halvtimme! haha.

sen ringde Antes larm före mitt ändå. skumt tyckte jag
& stängde av det.. insåg då att klockan var 05, han hade
ställt den fel, bara att somna om igen, gick sådär!
rörig natt!

mitt körschema för idag:
norrköping  - herrbeta - valla - motala - valla - herrbeta -
valla - sofie - brasken - norrköping.

ett jäkla resande, tur att jag får ersättning....

har sett det roligaste djuret idag, flygande pungekorre!
haha, Sofie har några! skitsöta & assmå! varför jag var hos
Sofie? jo hon & hennes karl ville sälja sin bilstereo med
mp3spelare & kontroll till mig för 300:-! vilket kap! kan sälja
den för typ 600:- om jag vill! haha. ibland känner man rätt folk!
så nu är det ett problem mindre att lösa!

Kommentarer
Postat av: Lisa

hahaha, jag sitter här o skrattar för mig själv!!!
Kan se dig framför mig när du går upp o tror att du försovit dig... hahaha

2007-03-01 @ 18:17:24
Postat av: Lisa

hahaha, sitter här o skrattar för mig själv!! Kan se dig framför mig när du går upp, förbannad, o tror att du försovit dig.. *asg*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback