frustrerad


efter en dags pusslande har jag lyckats
lösa bilproblemen. tur att jag har Henrik
& Lina! dom har en Saab som jag kan
låna. har med nöd & näppe tagit mig hem,
är rädd för den där bilen! jag lovar att den
inte kommer starta imorrn 05:30 när jag
ska till jobbet. först stannade bilen på
Henriks & Linas gårdsplan, då var det
choken (om det stavas så?), sen fick
jag inte upp tanklocket, sen försvann all
besin fortare än jag tankat i den, sen fick
jag inte i backen & sen fick jag inte ur nycklarna.
förstår ni hur förbannad jag är på den där jäveln
som krossat min ruta eller?

& Henrik, min räddande ängel hämtar Affe imorrn
& kör honom till glasmästarn  så han får en ny
ruta. nu ska jag bara försöka skramla fram
1800:- till självförsäkringen! förstår ni hur arg jag
är på den jäveln som brutit sig in i min bil?

o så ska jag skramla fram lite pengar till Ullared
som blir av i mars också...! alla fickor ska tömmas...

har iaf ätit en semla, kunde fått 4 men jag tycker inte
 att det är så gott....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback