ingen Laleh


alla biljetter var uppbokade när vi skulle köpa
idag! så skumt! Ante kollade igår o då fanns
det massor biljetter kvar. what to do?
det får bli något annat ist. ryktas om bio med
Sanna & Peter... kanske lite käk också.
kanske borde vara duktig & bjuda på käk
hemma hos oss... ska fundera på saken!

är hemma hos mamma & pappa. tänkte få
lite mat + att pappa ska fixa min bil. sen blir
det nog film med ystersyster ikväll. är chipssugen!

Ante ska jobba mars ut, sen blir det inget mer sapa.
tyckte att det lät kalas, tills jag kom på att varannan
helg är körd för min del nu med nya fucking jobbtider
& då kan han springa på krogen hur mkt han vill.
damn! men jag kommer ÄNTLIGEN att vara rikast
i vårat förhållande nu. hade en period när han fortf.
bodde i  Linköping när jag fick bjuda på lite saker.

på tal om pengar, betalade alla räkningar idag &
förde över lite till mitt otroligt feta sparkonto. känner
mig fattig! kanske måste nalla lite fårn sparkontot
eftersom det blir Ullared & sen ger jag mig nog ut
på stan med syster imorrn, o med min dåliga karraktär
så vet jag att jag kommer att köpa något!

nej nu kom syster!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback