älskar dig, älskling


med en kopp te (UTAN SOCKER) & tre bullar känns
livet rätt trevligt!
funderade lite på hur Antes & mitt förhållande ser ut
egentligen. vi har liksom kommit in i en fas av
trygghet. passion & sånt har vi lämnat bakom oss.
i början sov vi med ett täcke, det skulle aldrig gå
en hel natt idag. men jag klagar inte. passion,
hetsiga bråk & liknande är inget för mig. jag
värdesätter trygghet så jäkla mycket högre! kärleken
finns ju där ändå, starkare än någonsin! jag vet precis
vart jag har honom, jag vet när han ska ringa, jag vet
fanimej när han är hungrig! och jag älskar det!
jag skulle verkligen inte klara mig ensam idag. har
man fått smaka av livets sötma vill man inte gå tillbaka
till det sämre.
Nej, det är såhär det ska vara för alltid, vi två och tryggheten.

börjat packa inför fjällen idag, behövde känna stämmningen!

lite mer korsord kanske?

Kommentarer
Postat av: Anonym

Å andra sidan är det ju inget som säger att det är sämre att vara singel?

2007-02-01 @ 13:09:30
Postat av: Emma Nilsson

det är väl helt individuellt eller? jag är mycket lyckligare nu än när jag var singel! men det är inget fel med att vara singel, det har jag väl inte påstått?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback