biokväll!


blir bio ikväll! little miss sunshine ska helt plötsligt gå i norrköping! yess! 8,1 på imdb, det är bra!
en godispåse på det med... hehe!

badat i en timme idag, det var så skönt! blev för jävla varmt så det rann svett i ansiktet men det var bara att dra på lite kallvatten! kom upp helt rynkig.. kanske blir en ny passion? ligga o läsa i badkaret! hur bra som helt, men inte helt miljövänligt om jag har förstått det hela rätt!

skulle ju försöka vara vaken tills ante kom imorse, gick sådär!00:30 mådde jag asilla o försökte spy några gånger så då gick jag o la mig o somnade direkt! hah. men det är nästan mysigast att bli väckt vid halv 5 med lite gos o sen somna ihop, varmt o gött! 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååhh, little miss sunshine! Såg den häromdan, den var så jäkla härlig alltså. ENJOY!

2007-01-13 @ 16:56:39
Postat av: Anonym

Det var jag som skrev det där.. varför krånglar det alltid alltid alltid när jag ska skriva kommentarer :S

2007-01-13 @ 16:57:02
Postat av: Yuna

Men!!!!

2007-01-13 @ 16:57:13
Postat av: Yuna

Såja.. Det var alltså JAG som i Yuna. Hehe.. 4 kommentarer iaf :P Alltid skoj med såna. ju..

2007-01-13 @ 16:58:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback