ge mig glitter & glamour


har precis gjort det Lina tipsade mig om idag, registrerade mig på ams.se.
klagat i ett år på att ingen kastar jobb efter mig, nu kan det faktiskt hända.
det är inte troligt, men det kan hända! det är inte förbjudet att drömma...

gud, om han nu finns kan omöjligt ha satt mig här för att servera korv med
räksallad till feta,finska lastbilschaufförer?! jag köper det inte!

borde kanske ta mig i kragen & börja plugga? det finns ju en del saker som
talar emot. jag är fast här i minst 2 år till, Ante har en del kvar i skolan.
så jag måste söka till Linköping, det är förvisso inte kattpiss men jag har
fått för mig att studietiden i ens liv ska vara låååångt bort där man lever
ett helt annorlunda liv, nya vänner för livet , party all night osv. sen talar
ekonomin emot,är man van att leva på lön känns 7000:- i månaden
inte lockande!
och framförallt, jag har ingen som helst aning om vad jag vill plugga!
vill ju inte hoppa på nåt bara för att...
måste det vara så svårt?
kan inte lämna Ante heller, det är inte ett alternativ! har jag väl hittat
"the love of my life" verkar det ju jävligt onödigt att lämna! vad kan
vara viktigare än kärlek i livet? inte är det utbildning iallafall...



och Peters blomma bara dör & dör. jag är ingen vidare adoptivförälder,
ingen Angelina Jolie här inte! och nu ska jag sova, sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback