gosh


är så seg o förkyld. snytit sönder näsan totalt. en är det nåt skumt med mitt ena bröst, det är svullet o asömt... veti skråen vad som är fel, kanske borde ringa sjukvårdupplysningen?

Haft en ganska skön dag på jobbet, lite mkt när jag började sen blev det lugnt så Janne o jag körde storrensningen...! nu är det lördag & söndag, sen är jag ledig lite mer!

pratade nyss med syster, stackarn! det går inget bra för henne! först blir hon knuffad på cykeln så hon ramlar ut mitt i gatan, sen kraschar hon en bil totalt & nu har hon haft inbrott i bilen som hon lånar så dom har tagit en massa kläder, skor & smink... jääävla ungar! vem roar sig med i inbrott på nyårsafton?


vårat hem blir finare o finare för varje dag som går! ikea nästa vecka för lite knoppar o småtjafs. ska det föresten vara så svårt att få tag i en tårtspade? behöver städa en massa också... dammtussar ÖVERALLT!

wei, Ante slutar 12 idag! ska bli helt underbart trevligt att få honom hemma lite tidigare. svårt att sova ensam när man inte är van!



du är min klippa, även när jag är på dåligt humör så älskar jag dig, det vet du!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback