långkalsonger på!


blev bjuden på fika hos Hanna om jag köpte fika på vägen,
såna erbjudanden kan man ju inte tacka nej till!
men eftersom kylan är orsaken till urinvägsinfektionen
så kanske det inte var en bra idé att ge sig ut på promenad
i kylan. meeen, drog på mig långkalsonger, varmaste jackan,
osv. frös inte alls! rätt kläder för rätt väder!
kissade 5 gånger hos Hanna, helt sjukt, men kanske inte så
intressant...

jag måste göra nåt åt mitt hår, tänkte vänta tills efter fjällen.
ryktet går (Hanna berättade) att min frisör Sara slutat på
Hårslingan och jobbar på Sannas skola. får helt enkelt åka
dit för att bli snygg igen! eller så kanske jag ska låta Sanna
gå lös med saxen & blondering? vad säger du Sanna?

lite sugen på Nelly Furtado i mars. kan ju säkert låna Jannes
lägenhet. det tål att funderas på helt enkelt! det är ju en
pengafråga också. tänkte vara hemma från jobbet imorrn så
det blir lite mindre cash. men om jag beräknat rätt får jag
dubbel lön snart, när jag går upp på ett vikariat igen! sånt
gillar vi! SKA sätta undan dom på sparkontot, jag SKA!
inte slösa på onödiga saker, o jag behöver inte jättemkt

kläder. jag ska inte skapa mig behov när jag får pengar,

kanske kan resa? wow.

Rom eller Barcelona verkar inte lika lång bort längre!
men först ska jag ju till FJÄLLEN!
Henrik, Lina, Ante, Hanna, mamma, pappa, Olle, Max
och JAAAG!
ska bara pissa ur mig den här jäkla infektionen först!


Kommentarer
Postat av: sanna

det ska vi kunna ordna:)

Postat av: sanna

vi har tyvär inte kundpass på fredgar
vi har måndagar onsdagar och torsdagar, men inte alltid jag har kund

men jag har ons 31/1, mån 5/2, ons 7/2 mån 12/2 tors 15/2 ons 28/2 sen har jag längre fram , nån av de som passar?

2007-01-24 @ 21:14:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback