mothersday


drömt två nätter i rad att jag är gravid, sånt tycker jag är läskigt!
undrar hur jag skulle vara som mamma (om, alltså!) ?
men det där med att må illa i 9 månader och spricka
till analen vid födelsen känns sådär...
Zanna ska ju ha barn snart, hon mådde bara dåligt
dom första 9 månaderna! piece a cake...! det är ju bara
över halva graviditeten! nu mår jag illa...

åkte till ÖB för att köpa propplösare idag, kom hem med
ALLT utom propplösare! en mackgrill, en köksvåg & en massa
småplock... fick gå till Coop för propplösaren istället. passade på
att hoppa in i en secondhandbutik vid nya Torget som säljer böcker,
skivor o sånt. dom sålde till&med BLANDBAND som folk själva
spelat in! hahaha, vilken guldgruva! vem vill inte ha ett blandband
som någon annan spelat in för en femma? det var verkligen inte
igår man såg eller lyssnade på blandband. minns att man satt och
lyssnade på RadioMatch och tryckte på rec när det dök upp nåt bra
med E-Type. ja ni förstår....

skönt med sovmorgon imorrn! orkar förvisso inte vara vaken länge
ikväll förmodar jag! handlade lite godis på ÖB så en sockerchock
kanske håller upp ögonlocken! blev mutad med massage och godis
igår om jag var vaken till 21! haha. lätt! älskar massage... och godis!
godisgodisgodis. massagemassagemassage
det blir lite mkt sånt nu...
Ante har ju börjat på gym & tycker att jag ska hänga på.. åh svårt det
där! har aldrig satt min fot på ett gym och om jag ska vara ärlig så är
jag rädd. för vad? tjaa. säg det? eftersom jag har dålig hållning,
spinkig kropp och endast käkmuskler kanske det inte vore en så
dum idé.. får fundera på saken helt enkelt! det är ju lagom lattjo när
Ante tränar fotboll måndag, tisdag, torsdag & match lördag. sen jobbar
han fredag & söndag. sen ska han hänga på gym också! vart tar
våra myskvällar vägen egentligen?
jag får helt enkelt äta allt godis själv, det är inte ett problem!

en dusch för att bli av med Shellbakterier & få upp värmen,
sen bänkar jag mig framför tvn och jag tänker inte resa mig förän
det är dags att borsta tänderna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback