pjuh!


'värst vad alla gör hippa bloggar?!...

varit duktig o storstädat, handlat & lagat mat. slutade det hela
med ett skönt bad med cosmo i handen! det var jag värd!
fick cdonpaketet idag med! hade nästan glömt alla godbitar:
-Batman Begins
-Bowling för Columbine
-Hero
-Garden State
-Scrubs säsong3
-Futurama säsong2

vid en eventuell skiljsmässa tillfaller dessa filmer Ante, han har betalat!
men så länge vi bor under samma tak är dom även mina!
åh, vart ska jag börja? vill se allt, o det är nu!
varför måste jag börja jobba 06 imorrn? vill sitta uppe hela natten & glo på tv!

Ante har tenta imorrn o han började mer eller mindre att plugga idag,
så honom har jag inte haft speciellt mkt nytta av idag!

mindre än 3 veckor kvar till Fjällen, åh, längtar så jääävla mkt!
snö, god mat, familjen, hundarna, varma duschar, öm kropp,
kvällsmys, alkohol, varm  choklad, afterski, god sömn, skidåkning,
långkalsonger dygnet runt, sällskapsspel, kollekivt korsordslösande.

ingen tvätt, inget jobb, inga måsten.

filmtajm


Kommentarer
Postat av: Ija

Hej!
Håller med dig det där med bloggar, alla ska göra det så himla fränt och snyggt med bilder osv.Men det är ju innehållet som är viktigast=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback