tänka sig, mätt igår med!


lördagen började sådär. nåt event i sthlm så jag worked
my pants off på herrbeta. kassalådan brakade mitt under
en busskö så jag svettades en del. blöööö!

sen kom Janne, Ulla & Ante o hämtade upp mig på
rövbeta för att åka till Fågelsta för att hälsa på Antes bror,
hans fru & deras ungar. gött med tårta o grejer! Liam gick in
för att julen varar til påsk så han sprang omkring i tomtedräkt!
haha. sen nämnde nån skridskor & då började Joel tjata om
skridskor, eller ja, Ante började också tjata.. jag som hade
klänning & strumpbyxor kände att "jaaaa det här blir kul"...
snålblåst & 10 minus.. fick iaf låna Ullas Gåsjacka så jag
fick lite värme.
på väg hem ville Ulla & Janne bjuda på käk så vi bokade
bord på Charlies & käkade förrätt & varmrätt! jag var
proppmätt! förrätten var ungefär lagom mot var jag brukar äta
i mängd! mycket mat o skratt, det var så jäkla trevligt!

när Ante & jag kom hem köpte vi lite godis o satte oss tillrätta
i soffan för att kolla klart på Bowling for Columbine, helt sjuk
film! men det var inte så mkt kvar på den & det var inget vidare
på tv så jag somnade vid halv 12! ha, det tär att gå upp tidigt!

o nu sitter jag bara o väntar på att åka o jobba.. blöhöö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback