tunga ögonlock!


är så trött att jag vill spy, men istället är det han med
sovmorgonen som sussar i soffan! jag tänkte försöka
hålla mig vaken nu så kanske jag kan sova sen vid 20-21snåret..
pensionärsvarning på mig!

har inte så mkt att skriva idag, en vanlig dag på jobbet, jobbigt as usual.
kom hem, lagade mat & startade en maskin tvätt. det small rätt bra
i tvättmaskinen i förrgår men den verkar fungera nu iaf! skulle inte
klara mig utan min maskin!

det är nåt program på MTV om Christina Aguilera, vilken jääävla
röst på en 7åring! helt vansinnigt!
varför föddes jag utan talang?!

kanske blir ett bad & "Korkade vita män" av Michael Moore sen.
den boken är så sjukt bra, o sjukt läskig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback