värsta dagen sen i somras!


gårdagen var vansinnig. JAG VAR VANSINNIG! sista timmen innan
jag slutade hade jag 75 kunder, ENSAM!  o bara korv såklart!
Stefan trodde mig inte när han kom, sen tyckte vi synd om mig
båda två. det är fan sjukt. när det är så stressigt så orkar inte jag
vara trevlig, när jag upprepat alla sju korvsorter 2652gånger på en
dag så är det inte så konstigt att inte ens det påklistrade leendet
orkar med längre. fan ta mitt jobb när det är så, ärligt talat!
första delen av dagen var ganska lugn så det var tur att vi hann med
det mesta då för vid 16 drog det igång. blöblä. hjälp mig!

idag fortsätter jag att jobba, hemma. städar som fan & tvättar. sen blir det
nog handling på coop. Ante är i skolan nu så jag hämtar nog upp honom
vid bussen.

nä, dra igång dammsugaren igen... sen ladda för att gå upp 5 imorrn igen,
back to work.

föresten, letade reda på mina betyg från gymnasiet igår! stolt över mig själv!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback