vilken fredagkväll!


när alla gör sig redo för diverse festligheter så planerar
jag att mina föräldrar ska komma hem till mig o sätta
upp en hylla! jag lever ett minst sagt spännande liv!
Ante åkte just till jobbet o jag funderar på en sväng på
stan för att lätta upp mitt humör. förtjänar det efter en
dag med storstädning, tvätt o matlagning..! eller ska jag?
egentligen så orkar jag inte o har ingen lust att gå själv.
ska inte göra av med pengar.
äh,kanske borde kolla på lite simpsons isället & sen
gå till Coop för att köpa nåt att bjussa päronen på.
så får det bli. tar systemet & shoppingen en annan dag.
måste ändå till stora coop & handla inför fjällen. har
måndag & onsdag på mig..

så ska jag vara på jobbet 06:30 imorrn med, yess!
sällskap i 1½ timme... wohoooo!
bäst att låta bli kaffet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback