yes, en lista!


Första bästa kompis: Systeryster tror jag... Lisa har hängt med ett tag också!
Första bil: första egna, Peugeot 205 (Affe, my dear)
Första kärlek: oj.. Pelle på dagis om det räknas?
Första husdjur: Pompe, världens bästa bordercollie.
Första semester: Fjällen kanske?
Första jobb: Dela ut morgontidningen, hurtigt!
Första köpta skiva: egenköpta? Hanson kanske..?
Första piercing: öronen

Sista alkoholdrycken: Mousserande vin
Sista filmen du såg: Yrrol, för 32572802gången, lika rolig jämt!
Sista ringda telefonsamtal: Ante, vem annars?
Sista spelade cd: Justin kanske...
Sista kyss: Ante, vem annars? O det var för nån timme sen..
Sista gången du grät: oj.. igår litegrann..är sjukt gråtmild!
Sista måltiden: Kungstorget, grym hamburgare!

Har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar?
nope..
Blivit arresterad? nej
Blivit kär vid första ögonkastet? hahah.. nja, inte kär direkt
Varit på tv? från dagis & så sjöng jag i direktsändning när jag var 8. var med i radio för en månad sen i p3s christer!
Fått ditt hjärta krossat? yepp..

Sagt att du älskar någon utan att mena det? never!
Haft ett one night stand? mmm...
Busringt till nån? hahaha! jaaa! det var också sjukt poppis att ringa en signal ett tag!
Någon tatuering? no way
Krockat med en bil? inte MED en bil, men kraschat pappas nya bil mot en stolpe
Fräknar? önskar att jag hade!
Någon fobi? fötter

Fem saker du har på dig:
trosor
mjukisbyxor
linne
stoooor tröja
nagellack

Fem saker du gjort idag:
shoppat
åkt tåg
varit i sthlm
fikat
handlat på Statoil

Fem favoritsaker (ingen speciell ordning):
TVn
dator
min säng
mina simpsonssäsonger
min nya kamera

Tre val (som jag är himlans nöjd med):
sambolivet
flytta från finspång
valet av pojkvän! haha

Två saker att göra innan du dör:
gifta mig
bli framgångsrik

En sak du ångrar:
EN?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback