hallååå!


hej på er alla! jag har inte gått o dött. jag har helt
enkelt varit helt torr i huvudet! jobbat mest & varit
trött!

idag var det spännande... min torkarbladsarm
ballade ur totalt på väg till jobbet & klockan
05:30 ösregnade det på E4an. trodde det skulle
hända en allvarlig olycka men jag lyckades
klara mig till Norsholm iaf. pjuh! jag kan lova
att jag var grinig & jävlig! ringde & tjäbblade lite
med Ante för att bli av med lite aggressioner.
om jag ska vara helt ärlig så tror jag att pappa
snart kommer att sluta svara när jag ringer! hah,
det är bara problem med bilen...! o när det är
problem med min bil blir jag som en annan
människa. arg, grinig, tjurig, gråtmild, ledsen,
panikslagen o.s.v. kan tänka mig att jag får det
att låta som om det alltid är hans fel också!
så ja, jag åkte till pappa idag efter jobbet, det
hade ju slutat regna så det var lugnt.

ledig imorrn, yey! meen, sen är jag inte ledig
förän nästa lördag, buuu! går på mitt "chefsvik"
på måndag. jag är nervös. jag är mer än nervös!
tänk om alla pengar bara "tjoff" försvinner eller nåt?
jag tappar bort nyklarna? fast det är ju värt det. inte
en söndagseftermiddag förän i september typ.
dessvärre måste jag försöka lugna ner  mig lite.
jag vill ju ha allt gjort så fort som möjligt men det
funkar ju inte när jag kommer 08.

min blomma har blivit komplett galen. jag tror att
den en natt kommer att komma krypande & vira
sig runt min eller Antes hals. hoppas den är smart
nog & tar Ante, för vem skulle vattna den om jag dog?
den måste ju ändå vilja överleva själv eller?

TP var inte igår... Aaaaante!
jag älskar dig min pluttinuttsnutt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback