inte utan min vetevärmare


vad hade jag gjort utan vetevärmaren? jag har så sjukt
ont i svanken just nu. tror det är jobbet som frestar på
rätt bra. puh.

sömn är något som går åt just nu också. gick o la mig
21 igår, kanske somnade vid 21:30 & gick upp 06:30
idag. det innbär 9 timmars sömn. har lite ont i magen
också. beror nog på lite oro över att nån ska ringa &
vara akut sjuk på Herrbeta. i helgen är det bara ny
personal också, får nog ha lite telefonkontakt med
dom. 26 dagar till semester. 18 arbetsdagar. 8 lediga
dagar med jour. tömde mina byxor på kom-ihåg-lappar
förut, oj. det var inte en, det var hundra!

varför ringer inte Micke?

Kommentarer
Postat av: Nea, tant

haha.. min vetis sover med mig varje natt, sommar som vinter. Varje dag får vetis också åka buss så jag inte får ont i nacken när jag sover i omöjliga ställningar!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback