laddat


en hurtpromenad längs strömmen en onsdagkväll
är inte fy skam inte! systeryster har lurat ut mig! hah,
började fundera på vad man har på sig på en
promenad o insåg snabbt att nej, jag har inget som
är speciellt passande! men ja, det är väl inte så noga!
utan smink genom Norrköping, det hade jag aldrig
kunna gjort för några år sen! hah, man blir hemtam
& skiter i vem som ser en! sen vafan, jag är ju snygg
naturligt så det är ju egentligen inte ett problem!

spanat lite resor runt v.32. inte nådigt sugen! är det
dåligt väder så åker jag fan. bara två veckors
semester & är det då käässt väder så tänker jag inte
sitta i soffan o rulla tummarna...Ante är nervös för han
vill inte missa den där förbannade jävla horfotbollen.
men ptja, jag får väl åka utan honom om det ska va
så! ajja, vi får se hur det blir. kan ju bli moneybrother,
salem & säkert i sthlm istället v.32. bo där några dagar
o slösa pengar på kläder.
Ante har ju bara semester en vecka samtidigt som mig
sen har han v.30. då vill han åka till Halmstad på supa-
resa med sina polare... det vill inte jag! tillräckligt jobbigt
att vara ensam hela kvällarna nu när han kommer hem
efter att jag har lagt mig. I miss my honey!

Kommentarer
Postat av: Sofie

Tja, hur går det på SG? We miss you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback