mer död än levande..


mtt schema från i måndags

måndag: 8-16
tisdag:8-16
onsdag:8-16
torsdag:8-19
fredag:13-06
lördag:22-06

jag mår sådär just nu! ätit en gång på 48 timmar (en toast)
& sovit 5 timmar imorse. gråtit 13741 gånger på grund av
utmattning, glömt plånboken i bilen, fått panik, glömt mobilen
på coop, fått panik över det. gråtit en skvätt till. inget vidare
starkt psyke här inte! 60 timmar på 6 dagar utan mat & sömn,
då kanske man inte ska ha ett starkt psyke! jaghatarmittjobb.nu.
såg fanimej suddigt imorse när jag gick av. sen känsn det inte
nådigt hopplöst att ringa till 953 personer o tjata om dom kan
jobba. ringt alla stationer i vårat område & inte hittat nån.
till slut ringde ängeln Andreas (stuntAndreas) & kunde jobba
imorgon eftermiddag & måndag eftermiddag! hallelulja! jag
slipper att jobba söndag klockan 22 till måndag 16. nu behöver
jag inte börja förän klockan 08 på måndag, alltid nåt!

nej, om man skulle duscha & försöka sova en srund till innan
det är dags att pilla i sig lite yoghurt & åka till nattjobb....

fan, jag som skulle gå ut & festa ikväll med lite tjejkompisar!
fan vad frustrerande...

Kommentarer
Postat av: Yuna

Hang in there honey! Glöm inte att VILA ordentligt och ÄTA mellan passen, viktigt för överlevnaden.
Om det är till nån tröst så missade du inget i Fimpen ikväll iaf. Du ser ju hur tidigt jag är hemma. Lördagkväll o allt.. Herre.
Hoppas du har en fin kväll på jobbet. Eheh.. Puss&kram

Postat av: Sofie

Ush tycker synd om dej.. Se till o ta det lugnt idag iaf och tänk på att det inte är långt kvar till semestern nu.

2007-07-29 @ 10:45:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback