SÅ trött!


det tär på en att jobba förmiddag en helg. det tär
förvisso lite att jobba eftermiddag också. pest eller
kolera känns det som! i vilket fall. Ante skulle ut
med polarna på krogen igår. jag var sur. framförallt
för att jag inte kunde följa med men också lite för att
jag inte fick följa med! dagisfasoner på Grönborg!
hade ju faktiskt kunnat vara med på förfesten en
liten stund! men mitt i all surhet (jag är sur ofta nu
för tiden!) så ringde Hanna & ville gå ut o käka! jag
är inte svår sådär! PappaGrapa kändes ju inte helt
fel! gött värre! sen köpte vi lite ost&kex o drog hem
till mig för lite te. hon gick strax efter 23 så då var
det bara att kasta sig i säng.

jag har så jäävulskt ont i svanken. mitt jobb tär på
min kropp! idag har det bara varit piss. jobbiga
kollegor + att jag själv har varit supereffektiv & gjort
så jäävla mkt! är nöjd med mig själv men eftersom
jag inte kommer att vara på norrgående på länge
så gynnar det aldrig mig. meen, one for the team.
men biland känns det ju som om det bara är man
själv som gör något men ptja, det tyder ju på att
man kan ta ansvar, även om det känns sjukt
otacksamt.

ont i magen inför morgondagen. ska klara mig
som "boss" då. vi får la se hur det går.

Anders läser igenom min blogg från början till slut
nu! hah, att du orkar! ska dra med mig honom till
typ Ikea nån dag, det sugen i shoppingtarmen, och
i Anderstarmen! :)

Hah, Hanna trodde att vi hade hållt på med något
oförskämt i våran säng igår! men sanningen är inte
lika intressant. Ante snubbade med tandborsten
o kom emot lakanet så det är en STOR vit fläck!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback