24-48-72-96-120


inget skadad! hah, men det är kul med inventering.
man träffar nytt folk & lär sig alltid något nytt! måste
pusha på Lina att jag vill bli förflyttad till Norrköping!
hah! Hagagatan vore pppäärfekt!

jag höll mig från att beställa kläder idag, ge mig en
pokal för fan! började tänka på att jag säkert kommer
att åka till Sthlm i sommar + på någon slags semester.
kanske är lite roligare att shoppa då!

Henrik fyller på lördag. vad tusan ska jag köpa? har
en liten idé, men jag är inte 100 på att den är bra...

okej, jag är tjock. pizza + godis idag.

nej, har inget kul att skriva idag. eller jo, utgång på
fredag kanske! yey! kom igen Grönis & Ante, styr
upp!

Kommentarer
Postat av: Yuna

Utgång på fredag? Såja, jag röstar för Hugos!! Kom igen Emma, Ante och Grönis, styr upp!

2007-06-28 @ 12:45:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback