årets första...


...jordgubbar & färskpotatis!
jag älskar mina svärföräldrar, dom bjuder mig på
mat. grillad mat! åååh, tzatsiki. åååh. åhhh.
o till efterrätt jordgubbar med vitchokladsås.
Cissi & Anders var & hälsade på idag också, inte
igår minsann! kan möjligtvis bli en alpernaresa
med dom nästa år! yyyeyyy!
kalasväder idag också. skyndade mig hem från
jobbet vilket var lite svårt då poliser hängde överallt,
även på Herrbeta &  behövde lite info. sen åkte jag
förbi tre kontroller på vägen hem (tror att dom letar
efter någon) utan lykta fram & inte i helt rätt hastighet.

en ganska rörig dag på jobbet. mkt  familjer & som
vanligt så kändes det som om dom trögas riksförbund
hade årsmöte på Herrbeta. tyskar till förbannelse, och
sura är dom också eftersom jag itne förstår vad dom
säger när dom pratar tyska. fiiiiiint! var på helkasst
humör och hade inte tålamod med träskallar....
står man i kö i 10 minuter borde man fanimej ha bestämt
sig för vilken korvjävel man ska ha. så borde man också
ha tagit till sig allt man ska köpa innan man ställer sig i
tiominuterskön & inte komma på när man kommer fram
att man ska ha en läsk... och kanske en tidning... och lite
godis & så springa runt & hämta dessa saker medan
tiominuterskön växer till en kvartskö.
måtte djävulen ta irriterande människor. sådeså!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback