där satt den!


sitter här hemma & är lite småsur. skulle egentligen
sovit en stund men det kom av sig. väntar på attt Maria
ska ringa så jag får hänga med på beachvolley!! vad
har man på sig när jag spelar beachvolley?? hmm....
nåja, det är inte det jag är sur över. mest är jag sur över
mitt ekande kylskåp. trött på blaskigt te till frukost. min
ena tekupa har gett upp hoppet så nu får jag ägna mig
åt påste. trött på att aldirg ha något gott hemma eftersom
det alltid äts upp. vi hade en stor kladdkaka (ovanligt?!)
men den försvann innan jag hann blinka. o nej, jag
skyller inte allt på Ante, jag äter allt gott rätt bra jag med.
MÅSTE handla imorrn. men det är jag totalt osugen på.

blev erbjuden en plats i ett kubblag av Yuna också iväll.
men jag kände att jag måste lägga mig vid 21, kanske
22 om jag hinner hem till Desperate, o ska jag åka till
Finspång o hänga med brudarna där vill jag ha lite mer
tid! inte för att ni inte är värda mina bensinpengar... ni
förstår vad jag menar!

jag har inte lyckats köra iväg kläderna som jag rensade
ur garderoben till Myrorna än & det är redan dags för en
ny utrensning. gosh. hur går det till? jag som ALDRIG har
någonting att ta på mig. som sagt, vad har man på sig när
man spelar beachvolley?

kom just på. jag behöver en keps! har man inte keps när
man spelar beachvolley? to late nu men det kanske inte
vore dumt att investera i en. det är ju alltid bra att ha. o saker
(kläder) som är bra att ha gillar vi! man tycker ju att min käre
karl borde ha en eller flera kepsar att låna ut men så är det
tyvärr inte. gillar looken när det ser lite slarvigt & lånat ut.
ser så fånigt ut med tjejer som har kepsar som så
uppenbart är till för att bara snyggt .s.k. tjejkepsar. snyggare
att låna pojkvännens. och, det innebär att Ante borde köpa
en keps som jag kan låna! precis som han gjorde med den
där tunna randiga halsduken som jag har adopterat! billigare
än gratis kan det ju inte bli....

gud vilket poänglöst babbel. jag måste verkligen ha tråkigt!

Kommentarer
Postat av: Yuna

Jaa, vi förstår vad du menar ;) Du är välkommen in närsom, det blir flera kubbkvällar osv! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback