första dagen helt inomhus


yess, you heard me. har varit ute varenda dag den
här veckan, mer eller mindre. men idag är jag för
trött för att ta mig nånstanns. sitter i min varma
lägenhet. för varmt för att vara på balkongen nu.
hann inte ta tag i nåt heller för den delen eftersom
Ante ska iväg & träna & jag känner att min bensin-
räkning blir lite väl hög då jag åker omkring hela
tiden till bad o.s.v.

meen, det visar sig att det händer lite ändå! Yuna
kommer förmodligen in en sväng hit innan hon ska
hämta Andreas! yeyy! har inte sett henne sen hon
kom hem. har skitdåligt samvete för det... men jag
jobbar ju jämt!

på torsdag blir det iaf fira mamma efter jobbet. sen
tar vi med oss ett mindre flyttlass till Lämmetorp för
att bo där några dagar! det innebär att vi måste
handla mat o sånt imorrn + packa efter jobbet. inte
jättesugen på sånt när det är kalasfint väder....!

bjussar på lite bilder från senaste dagarna:

112338-119
bolltrollarn

112338-118
beachbabe, hah!

112338-117
Olle i vassen! han bara står & njuter av lite svalka

112338-116
Max i högt gräs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback