I love landet allså!


nu har vi bott i Lämmetorp sen i torsdags kväll.
bara typ hälften. har det hur gött som helst! bad,
sol & godis i mängder! hah!

efter jobbet i torsdags åkte jag hem till mamma
för att fira hennes födelsedag! GRATTIIIIS! Henrik
& Lina drog till Kreta så dom var inte med, men
deras hundar fanns ju med. moster kom & grannar
kom. mycket trevligt! Anton kom med en grym
kommentar som vi iof inte fick höra. han & Magnus
hade åkt i bilen & mött pappa. då hade Magnus
sagt till Anton att "där kommer Tommy". Anton
svarar: "Honom känner jag". hahah! tuff kille!
mamma fick en klocka av oss i familjen som hon
köpte till sig själv. men hon vägrade ta emot
pengar för den???! får kasta pengarana efter
henne nån dag... sluta vara så snäll mamma!

gårdagen blev sol & bad för hela slanten.
grillade lite kyckling till mat & jaga insåg att
jag verkligen inte kan beté mig när det går dåligt
med matlagning. jag blir så jävla förbannad & sur!
sen åkte Ante in för att spela match & jag gjorde
mig iordning för att åka & kolla. men sen kom jag
på att jag inte vågade gå ensam på matchen..
så jag drog till Yuna för lite grillhäng! blev ett
ganska stort gäng & nu har jag även träffat den
berömda norrlänningen som så fint kallar sig
för "Ante". förvirrande?! ja!
hämtade upp Ante efter matchen, köpte chips
& åkte "hem". kollade på United 93 & sen lite
Conan O´Brien innan sängen. skulle kollat
på en fin porrfilm på canal+ sosm byggde på
Robinson Cruse! haha. verkade helbra! men
ptja.. ingen av oss orkade utan gick & la oss &
sov istället!

fan.. jag flagar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback