skämtaru eller?


det där med tandläkaren var inte mkt att ha ont
i magen över. jag kom dit, satte mig, svettades
& så började han borra. 1 minut senare, helt
utan något tecken på smärta var han klar?! jag
trodde att han skämtade & att han när som
helst skulle säga "jahaa, då drar vi igång på
riktigt då, håll i hatten!". men icke! men eftersom
jag har så bråttom att komma därifrån blev väl
fyllningen inte helt bra. skulle nog behöva
slipas ner lite till men vafaan. ville bara därifrån!

kvällen bjöd iaf på Pirates 3. sådär va?? inget
vidare. visst är den sevärd men inte på samma
sätt som första filmen. massor jag inte förstår
om jag ska vara helt ärlig..

träffade min gamla klasspolare Hasselgren
efter bion! inte igår minsann! blir lite konstigt
när man har varit astajta i 3 år & sen inte ses på
två. kul o ses iaf!

jaha, sommar på Herrbeta. ONT I MAGEN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback