äntligen är helgen slut!


låter konstigt, jag fårstår det. men fan vad
den här helgen har varit LÅNG! alltid så
med jobbhelger av någon outgrundlig
anledning... min förmiddagshelg så så
illa var det ju inte. blir värre med eftermiddags-
helg. gillar inte alls eftermiddagar. det enda
som är skönt är ju att få sova men det är fan
värt att gå upp 5 på morgonen. så helt enkelt
så har jag sovit helt otroligt lite den är helgen
men tar igen det imorrn tror jag.

fredagen blev lagom lattjo. jobbade till 21 sen
var det bara hem o sova för att gå upp 5. för
övrigt så var fredagen helt sjukt rörig. blöhö.
igår kom systeryster på tacos hos oss. sen
spelade vi lite nintendo & kollade på en film
som både Hanna & jag somnade till! sov helt
otroliga 5 timmar till idag. men det var dött på
jobbet så jag kunde sega bäst jag ville. (ska
dock poängtera att jag var helt sjukt effektiv).

blev så sjukt arg på jobbet idag. Sofia som är
ny jobbade själv igår kväll & då hade det kommit
in ett gäng med utlänska killar som hade betett
sig som svin. dom hade kallat henne lilla stumpan
& hennes namn hela tiden. sen hade en kille sagt
att "nästa gång vi ses så ligger du under mig".
förstå vad obehagligt när man står där ensam, ung
tjej & försöka vara tuff mot ett gäng as?! hur kul
är det att bli kallad "min lilla gumma" av en vilt
främmande människa? vet inte hur jag skulle ha gjort
om jag var hon. hade jag varit på dåligt humör hade jag
kört ut dom & hotat med att larma polisen om dom
inte gick. eller så hade jag stått & darrat & varit livrädd.
det är ju sexuella trakasserier & trakasserier i allmänhet,
det kan man bli anmäld för. hon borde fan tagit regnummer
& skickat polisen på dom. det hade som förtjänat!
jävla äckel! blir så irriterad på sånt! som tjej blir man så
liten som människa & totalt förnedrad. äfyfan.

nnää. ska äta lite mer godis & sen ta duschen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback